Due to a structural shortage of staff at PostNL and a renovation at various PostNL distribution centers, the mail was not delivered or was delivered late.
It is currently unclear when PostNL will have cleared its backlog. We are in daily contact with PostNL to ensure that you receive your magazine or your order. Sorry for the inconvenience.

Complaints

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wanneer u klachten heeft over uw bestelling dient u deze klacht, volledig en duidelijk omschreven binnen bekwame tijd nadat u de klacht heeft geconstateerd kenbaar te maken bij Abonnementenland. Dit kunt u schriftelijk doen aan:
Abonnementenland
De Trompet 1739
1967 DB Heemskerk
of per mail naar klantenservice@aboland.nl.
Bij Abonnementenland ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Abonnementenland binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

en_GBEnglish (UK)