Door structureel personeelsgebrek bij PostNL en een verbouwing bij diverse distributiecentrums van PostNL is de post niet of te laat bezorgd.
Op dit moment is het nog onduidelijke wanneer PostNL haar achterstanden heeft weggewerkt. Wij staan dagelijks in contact met PostNL om ervoor te zorgen dat u uw magazine of uw bestelling ontvangt. Excuses voor het ongemak.

Bestellen

Het bestelproces bij Aboland bestaat uit 4 stappen:

Stap 1, winkelwagen
Hierin staat een overzicht van uw bestelling. U kunt aantallen wijzigen of artikelen verwijderen

Stap 2, Uw gegevens
Hierbij wordt gevraagd om de noodzakelijke gegevens om uw bestelling uit te voeren. Tevens kunt u aangeven of het een kadobestelling betreft en een afwijkend afleveradres opgeven.

Stap 3, Orderoverzicht
Het orderoverzicht is uw laatste controle van uw bestelling

Stap 4, Betalen
Betalen kan via iDeal, eenmalige machtiging of zelf overschrijven. Betalingen worden verwerkt door Mollie. Na betaling is uw bestelling definitief en is er een overeenkomst tot stand gekomen.