En raison d'un manque structurel de personnel chez PostNL et d'une rénovation dans différents centres de distribution de PostNL, le courrier n'a pas été livré ou a été livré en retard.
On ne sait pas encore quand PostNL aura résorbé son retard. Nous sommes en contact quotidien avec PostNL pour garantir que vous recevez votre magazine ou votre commande. Désolé pour le dérangement.

Commander

Het bestelproces bij Aboland bestaat uit 4 stappen:

Stap 1, winkelwagen
Hierin staat een overzicht van uw bestelling. U kunt aantallen wijzigen of artikelen verwijderen

Stap 2, Uw gegevens
Hierbij wordt gevraagd om de noodzakelijke gegevens om uw bestelling uit te voeren. Tevens kunt u aangeven of het een kadobestelling betreft en een afwijkend afleveradres opgeven.

Stap 3, Orderoverzicht
Het orderoverzicht is uw laatste controle van uw bestelling

Stap 4, Betalen
Betalen kan via iDeal, eenmalige machtiging of zelf overschrijven. Betalingen worden verwerkt door Mollie. Na betaling is uw bestelling definitief en is er een overeenkomst tot stand gekomen.

fr_FRFrançais