La pénurie structurelle de personnel à PostNL et la reconstruction de plusieurs centres de distribution de PostNL ont eu pour conséquence que le courrier n'a pas été distribué ou l'a été en retard.
Pour l'instant, on ne sait pas quand PostNL résorbera son retard. Nous sommes en contact quotidien avec PostNL pour veiller à ce que vous receviez votre magazine ou votre commande. Nous vous prions de nous excuser pour ce désagrément.

Terug naar overzicht

In deze editie:

Eindejaarslijstjes ’22: Gonzo (circus)-medewerkers delen hun hoogtepunten – Beluister: Mind the gap. #159 – Truus de Groot: Over Plus Instruments en het sleutelalbum ‘Februari-April ’81’ – Tomeka Reid & Alexander Hawkins – The paper ensemble – Birds in row – El Khat – Antonio Jose Guzman & Iva Jankovic – Rachika Nayar – Daufodt – Girls in synthesis – Labelreport Chinabot – Shovel Dance Collective – Essays schrijflab Klank & Komma

Specificaties

Informations complémentaires

Doelgroep

,

Erotisch tijdschrift

Taal

Thema

Tijdschrift set

Type tijdschrift

Éditeur

Artikelnummer: gonzo-173-2023 Catégories , , , ,

Description

Over dit magazine:

Gonzo (circus) is een papieren tijdschrift dat zes keer per jaar verschijnt. Daarnaast is het een website met blog, recensies, achtergrondverhalen, series en meer. Ook is het een verzameling eigenzinnige professionals die programma’s met muziek en andere kunstvormen (co-) cureren, debatten initiëren en cultuurliefhebbers op andere wijzen inspireren. Gonzo (circus) brengt nieuwswaardige inhoud zonder krampachtig hip te worden; elders wordt al genoeg gesproken over namen en geluiden die u reeds vertrouwd in de oren klinken. Gonzo (circus) wil hierop een aanvulling bieden met verrassende keuzes waarvan wij vinden dat ze ook gehoord en gezien mogen worden. Muziek maakt de hoofdmoot uit van ons geschreven aanbod, maar onvermijdelijk duiken er ook beschouwingen op over kunst, media en maatschappij. We overstijgen de waan van de dag door context en een historisch perspectief te bieden. We verbinden de lijntjes over hokjes en grenzen heen, met boeiende artikelen, scherpe reviews en diepgaande interviews. Gonzo (circus) kan werken als een smaakmaker, een trechter die uit het overvloedige actuele aanbod de muziek filtert die volgens ons belangrijk is, of dat in de toekomst kan worden. In die zin is Gonzo (circus) een ‘voorloper’ in de letterlijke zin van het woord: we besteden aandacht aan een artiest wanneer anderen het (nog) niet doen. Bovenal moet Gonzo (circus) de lezer enthousiast maken, prikkelen en uitdagen, met een eigenzinnige selectie die aanzet tot verdere muzikale avonturen. Gonzo (circus) durft kritisch te zijn, maar steeds met een positieve insteek. Onze kritiek is niet het verzuurde oordeel van een elite, maar een uitnodiging naar de lezer of bezoeker om zijn eigen smaak in vraag te stellen en aan te scherpen. Zelfs onze eigen smaak en uitgangspunten ontsnappen niet aan een kritische beschouwing. Daarbij wordt het nooit zwaar op de hand; de vlotte taal en relativerende ondertoon zorgen telkens weer voor een tijdschrift dat leest als een trein, met hier en daar zelfs plaats voor een scheut satire. Gonzo (circus) claimt geen hoogste oordeel, al onze schrijvers voelen zich hoogstpersoonlijk betrokken bij hun onderwerp. Want hoe gevarieerd onze muzikale smaak ook is, wat uiteindelijk elke Gonzo (circus)-journalist verbindt is een liefde voor muziek en kunst – een passie die doorklinkt op elke pagina van het tijdschrift.

Gonzo circus – 173 2023

 10,95

En stock

Informations complémentaires

Doelgroep

,

Erotisch tijdschrift

Taal

Thema

Tijdschrift set

Type tijdschrift

Éditeur

Gonzo circus – 173 2023

 10,95

En stock

En stock

Eerdere edities

Winelife 78-2022
€ 7,95
Winelife 76-2022
€ 7,95
Winelife 75-2022
€ 7,95

In deze editie:

Eindejaarslijstjes ’22: Gonzo (circus)-medewerkers delen hun hoogtepunten – Beluister: Mind the gap. #159 – Truus de Groot: Over Plus Instruments en het sleutelalbum ‘Februari-April ’81’ – Tomeka Reid & Alexander Hawkins – The paper ensemble – Birds in row – El Khat – Antonio Jose Guzman & Iva Jankovic – Rachika Nayar – Daufodt – Girls in synthesis – Labelreport Chinabot – Shovel Dance Collective – Essays schrijflab Klank & Komma

Description

Over dit magazine:

Gonzo (circus) is een papieren tijdschrift dat zes keer per jaar verschijnt. Daarnaast is het een website met blog, recensies, achtergrondverhalen, series en meer. Ook is het een verzameling eigenzinnige professionals die programma’s met muziek en andere kunstvormen (co-) cureren, debatten initiëren en cultuurliefhebbers op andere wijzen inspireren. Gonzo (circus) brengt nieuwswaardige inhoud zonder krampachtig hip te worden; elders wordt al genoeg gesproken over namen en geluiden die u reeds vertrouwd in de oren klinken. Gonzo (circus) wil hierop een aanvulling bieden met verrassende keuzes waarvan wij vinden dat ze ook gehoord en gezien mogen worden. Muziek maakt de hoofdmoot uit van ons geschreven aanbod, maar onvermijdelijk duiken er ook beschouwingen op over kunst, media en maatschappij. We overstijgen de waan van de dag door context en een historisch perspectief te bieden. We verbinden de lijntjes over hokjes en grenzen heen, met boeiende artikelen, scherpe reviews en diepgaande interviews. Gonzo (circus) kan werken als een smaakmaker, een trechter die uit het overvloedige actuele aanbod de muziek filtert die volgens ons belangrijk is, of dat in de toekomst kan worden. In die zin is Gonzo (circus) een ‘voorloper’ in de letterlijke zin van het woord: we besteden aandacht aan een artiest wanneer anderen het (nog) niet doen. Bovenal moet Gonzo (circus) de lezer enthousiast maken, prikkelen en uitdagen, met een eigenzinnige selectie die aanzet tot verdere muzikale avonturen. Gonzo (circus) durft kritisch te zijn, maar steeds met een positieve insteek. Onze kritiek is niet het verzuurde oordeel van een elite, maar een uitnodiging naar de lezer of bezoeker om zijn eigen smaak in vraag te stellen en aan te scherpen. Zelfs onze eigen smaak en uitgangspunten ontsnappen niet aan een kritische beschouwing. Daarbij wordt het nooit zwaar op de hand; de vlotte taal en relativerende ondertoon zorgen telkens weer voor een tijdschrift dat leest als een trein, met hier en daar zelfs plaats voor een scheut satire. Gonzo (circus) claimt geen hoogste oordeel, al onze schrijvers voelen zich hoogstpersoonlijk betrokken bij hun onderwerp. Want hoe gevarieerd onze muzikale smaak ook is, wat uiteindelijk elke Gonzo (circus)-journalist verbindt is een liefde voor muziek en kunst – een passie die doorklinkt op elke pagina van het tijdschrift.

Informations complémentaires

Doelgroep

,

Erotisch tijdschrift

Taal

Thema

Tijdschrift set

Type tijdschrift

Éditeur

Avis

Il n’y a pas encore d’avis.

Soyez le premier à laisser votre avis sur “Gonzo circus – 173 2023”

Over dit magazine:

Gonzo (circus) is een papieren tijdschrift dat zes keer per jaar verschijnt. Daarnaast is het een website met blog, recensies, achtergrondverhalen, series en meer. Ook is het een verzameling eigenzinnige professionals die programma’s met muziek en andere kunstvormen (co-) cureren, debatten initiëren en cultuurliefhebbers op andere wijzen inspireren. Gonzo (circus) brengt nieuwswaardige inhoud zonder krampachtig hip te worden; elders wordt al genoeg gesproken over namen en geluiden die u reeds vertrouwd in de oren klinken. Gonzo (circus) wil hierop een aanvulling bieden met verrassende keuzes waarvan wij vinden dat ze ook gehoord en gezien mogen worden. Muziek maakt de hoofdmoot uit van ons geschreven aanbod, maar onvermijdelijk duiken er ook beschouwingen op over kunst, media en maatschappij. We overstijgen de waan van de dag door context en een historisch perspectief te bieden. We verbinden de lijntjes over hokjes en grenzen heen, met boeiende artikelen, scherpe reviews en diepgaande interviews. Gonzo (circus) kan werken als een smaakmaker, een trechter die uit het overvloedige actuele aanbod de muziek filtert die volgens ons belangrijk is, of dat in de toekomst kan worden. In die zin is Gonzo (circus) een ‘voorloper’ in de letterlijke zin van het woord: we besteden aandacht aan een artiest wanneer anderen het (nog) niet doen. Bovenal moet Gonzo (circus) de lezer enthousiast maken, prikkelen en uitdagen, met een eigenzinnige selectie die aanzet tot verdere muzikale avonturen. Gonzo (circus) durft kritisch te zijn, maar steeds met een positieve insteek. Onze kritiek is niet het verzuurde oordeel van een elite, maar een uitnodiging naar de lezer of bezoeker om zijn eigen smaak in vraag te stellen en aan te scherpen. Zelfs onze eigen smaak en uitgangspunten ontsnappen niet aan een kritische beschouwing. Daarbij wordt het nooit zwaar op de hand; de vlotte taal en relativerende ondertoon zorgen telkens weer voor een tijdschrift dat leest als een trein, met hier en daar zelfs plaats voor een scheut satire. Gonzo (circus) claimt geen hoogste oordeel, al onze schrijvers voelen zich hoogstpersoonlijk betrokken bij hun onderwerp. Want hoe gevarieerd onze muzikale smaak ook is, wat uiteindelijk elke Gonzo (circus)-journalist verbindt is een liefde voor muziek en kunst – een passie die doorklinkt op elke pagina van het tijdschrift.

fr_FRFrançais