Structural staff shortages at PostNL and rebuilding at several PostNL distribution centres meant that mail was either not delivered or delivered late.
At the moment, it is unclear when PostNL will clear its backlogs. We are in daily contact with PostNL to ensure you receive your magazine or your order. Apologies for the inconvenience.

Terug naar overzicht

In deze editie:

Rewire 2022: interviews met Ziúr, Lamin, Fofana en Naaljos Ljom – Eugene S. Robinson: het schreeuwenarsenaal achter Bunuel en Oxbow – Laure Prouvost – Farida Amadou – Subp Yao – Antonis Pittas – Sara Dziri – Felcity Mangan – Frontierer – OI Boys – Benefits – Avalanche Kaito – Radio Khiyaban – Phew – David Tudor

Specificaties

Additional information

Weight 0,24 kg
Doelgroep

,

Erotisch tijdschrift

Taal

Thema

Tijdschrift set

Type tijdschrift

Publisher

Artikelnummer: gonzo-circus-168-2022 Categories , , , ,

Description

Over dit magazine:

Gonzo (circus) is een papieren tijdschrift dat zes keer per jaar verschijnt. Daarnaast is het een website met blog, recensies, achtergrondverhalen, series en meer. Ook is het een verzameling eigenzinnige professionals die programma’s met muziek en andere kunstvormen (co-) cureren, debatten initiëren en cultuurliefhebbers op andere wijzen inspireren. Gonzo (circus) brengt nieuwswaardige inhoud zonder krampachtig hip te worden; elders wordt al genoeg gesproken over namen en geluiden die u reeds vertrouwd in de oren klinken. Gonzo (circus) wil hierop een aanvulling bieden met verrassende keuzes waarvan wij vinden dat ze ook gehoord en gezien mogen worden. Muziek maakt de hoofdmoot uit van ons geschreven aanbod, maar onvermijdelijk duiken er ook beschouwingen op over kunst, media en maatschappij. We overstijgen de waan van de dag door context en een historisch perspectief te bieden. We verbinden de lijntjes over hokjes en grenzen heen, met boeiende artikelen, scherpe reviews en diepgaande interviews. Gonzo (circus) kan werken als een smaakmaker, een trechter die uit het overvloedige actuele aanbod de muziek filtert die volgens ons belangrijk is, of dat in de toekomst kan worden. In die zin is Gonzo (circus) een ‘voorloper’ in de letterlijke zin van het woord: we besteden aandacht aan een artiest wanneer anderen het (nog) niet doen. Bovenal moet Gonzo (circus) de lezer enthousiast maken, prikkelen en uitdagen, met een eigenzinnige selectie die aanzet tot verdere muzikale avonturen. Gonzo (circus) durft kritisch te zijn, maar steeds met een positieve insteek. Onze kritiek is niet het verzuurde oordeel van een elite, maar een uitnodiging naar de lezer of bezoeker om zijn eigen smaak in vraag te stellen en aan te scherpen. Zelfs onze eigen smaak en uitgangspunten ontsnappen niet aan een kritische beschouwing. Daarbij wordt het nooit zwaar op de hand; de vlotte taal en relativerende ondertoon zorgen telkens weer voor een tijdschrift dat leest als een trein, met hier en daar zelfs plaats voor een scheut satire. Gonzo (circus) claimt geen hoogste oordeel, al onze schrijvers voelen zich hoogstpersoonlijk betrokken bij hun onderwerp. Want hoe gevarieerd onze muzikale smaak ook is, wat uiteindelijk elke Gonzo (circus)-journalist verbindt is een liefde voor muziek en kunst – een passie die doorklinkt op elke pagina van het tijdschrift.

Gonzo circus – 168 2022

 8,95

In stock

Additional information

Weight 0,24 kg
Doelgroep

,

Erotisch tijdschrift

Taal

Thema

Tijdschrift set

Type tijdschrift

Publisher

Gonzo circus – 168 2022

 8,95

In stock

In stock

Eerdere edities

Winelife 78-2022
€ 7,95
Winelife 76-2022
€ 7,95
Winelife 75-2022
€ 7,95

In deze editie:

Rewire 2022: interviews met Ziúr, Lamin, Fofana en Naaljos Ljom – Eugene S. Robinson: het schreeuwenarsenaal achter Bunuel en Oxbow – Laure Prouvost – Farida Amadou – Subp Yao – Antonis Pittas – Sara Dziri – Felcity Mangan – Frontierer – OI Boys – Benefits – Avalanche Kaito – Radio Khiyaban – Phew – David Tudor

Description

Over dit magazine:

Gonzo (circus) is een papieren tijdschrift dat zes keer per jaar verschijnt. Daarnaast is het een website met blog, recensies, achtergrondverhalen, series en meer. Ook is het een verzameling eigenzinnige professionals die programma’s met muziek en andere kunstvormen (co-) cureren, debatten initiëren en cultuurliefhebbers op andere wijzen inspireren. Gonzo (circus) brengt nieuwswaardige inhoud zonder krampachtig hip te worden; elders wordt al genoeg gesproken over namen en geluiden die u reeds vertrouwd in de oren klinken. Gonzo (circus) wil hierop een aanvulling bieden met verrassende keuzes waarvan wij vinden dat ze ook gehoord en gezien mogen worden. Muziek maakt de hoofdmoot uit van ons geschreven aanbod, maar onvermijdelijk duiken er ook beschouwingen op over kunst, media en maatschappij. We overstijgen de waan van de dag door context en een historisch perspectief te bieden. We verbinden de lijntjes over hokjes en grenzen heen, met boeiende artikelen, scherpe reviews en diepgaande interviews. Gonzo (circus) kan werken als een smaakmaker, een trechter die uit het overvloedige actuele aanbod de muziek filtert die volgens ons belangrijk is, of dat in de toekomst kan worden. In die zin is Gonzo (circus) een ‘voorloper’ in de letterlijke zin van het woord: we besteden aandacht aan een artiest wanneer anderen het (nog) niet doen. Bovenal moet Gonzo (circus) de lezer enthousiast maken, prikkelen en uitdagen, met een eigenzinnige selectie die aanzet tot verdere muzikale avonturen. Gonzo (circus) durft kritisch te zijn, maar steeds met een positieve insteek. Onze kritiek is niet het verzuurde oordeel van een elite, maar een uitnodiging naar de lezer of bezoeker om zijn eigen smaak in vraag te stellen en aan te scherpen. Zelfs onze eigen smaak en uitgangspunten ontsnappen niet aan een kritische beschouwing. Daarbij wordt het nooit zwaar op de hand; de vlotte taal en relativerende ondertoon zorgen telkens weer voor een tijdschrift dat leest als een trein, met hier en daar zelfs plaats voor een scheut satire. Gonzo (circus) claimt geen hoogste oordeel, al onze schrijvers voelen zich hoogstpersoonlijk betrokken bij hun onderwerp. Want hoe gevarieerd onze muzikale smaak ook is, wat uiteindelijk elke Gonzo (circus)-journalist verbindt is een liefde voor muziek en kunst – een passie die doorklinkt op elke pagina van het tijdschrift.

Additional information

Weight 0,24 kg
Doelgroep

,

Erotisch tijdschrift

Taal

Thema

Tijdschrift set

Type tijdschrift

Publisher

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Gonzo circus – 168 2022”

Over dit magazine:

Gonzo (circus) is een papieren tijdschrift dat zes keer per jaar verschijnt. Daarnaast is het een website met blog, recensies, achtergrondverhalen, series en meer. Ook is het een verzameling eigenzinnige professionals die programma’s met muziek en andere kunstvormen (co-) cureren, debatten initiëren en cultuurliefhebbers op andere wijzen inspireren. Gonzo (circus) brengt nieuwswaardige inhoud zonder krampachtig hip te worden; elders wordt al genoeg gesproken over namen en geluiden die u reeds vertrouwd in de oren klinken. Gonzo (circus) wil hierop een aanvulling bieden met verrassende keuzes waarvan wij vinden dat ze ook gehoord en gezien mogen worden. Muziek maakt de hoofdmoot uit van ons geschreven aanbod, maar onvermijdelijk duiken er ook beschouwingen op over kunst, media en maatschappij. We overstijgen de waan van de dag door context en een historisch perspectief te bieden. We verbinden de lijntjes over hokjes en grenzen heen, met boeiende artikelen, scherpe reviews en diepgaande interviews. Gonzo (circus) kan werken als een smaakmaker, een trechter die uit het overvloedige actuele aanbod de muziek filtert die volgens ons belangrijk is, of dat in de toekomst kan worden. In die zin is Gonzo (circus) een ‘voorloper’ in de letterlijke zin van het woord: we besteden aandacht aan een artiest wanneer anderen het (nog) niet doen. Bovenal moet Gonzo (circus) de lezer enthousiast maken, prikkelen en uitdagen, met een eigenzinnige selectie die aanzet tot verdere muzikale avonturen. Gonzo (circus) durft kritisch te zijn, maar steeds met een positieve insteek. Onze kritiek is niet het verzuurde oordeel van een elite, maar een uitnodiging naar de lezer of bezoeker om zijn eigen smaak in vraag te stellen en aan te scherpen. Zelfs onze eigen smaak en uitgangspunten ontsnappen niet aan een kritische beschouwing. Daarbij wordt het nooit zwaar op de hand; de vlotte taal en relativerende ondertoon zorgen telkens weer voor een tijdschrift dat leest als een trein, met hier en daar zelfs plaats voor een scheut satire. Gonzo (circus) claimt geen hoogste oordeel, al onze schrijvers voelen zich hoogstpersoonlijk betrokken bij hun onderwerp. Want hoe gevarieerd onze muzikale smaak ook is, wat uiteindelijk elke Gonzo (circus)-journalist verbindt is een liefde voor muziek en kunst – een passie die doorklinkt op elke pagina van het tijdschrift.

en_GBEnglish (UK)