Structural staff shortages at PostNL and rebuilding at several PostNL distribution centres meant that mail was either not delivered or delivered late.
At the moment, it is unclear when PostNL will clear its backlogs. We are in daily contact with PostNL to ensure you receive your magazine or your order. Apologies for the inconvenience.

Ordering

Het bestelproces bij Aboland bestaat uit 4 stappen:

Stap 1, winkelwagen
Hierin staat een overzicht van uw bestelling. U kunt aantallen wijzigen of artikelen verwijderen

Stap 2, Uw gegevens
Hierbij wordt gevraagd om de noodzakelijke gegevens om uw bestelling uit te voeren. Tevens kunt u aangeven of het een kadobestelling betreft en een afwijkend afleveradres opgeven.

Stap 3, Orderoverzicht
Het orderoverzicht is uw laatste controle van uw bestelling

Stap 4, Betalen
Betalen kan via iDeal, eenmalige machtiging of zelf overschrijven. Betalingen worden verwerkt door Mollie. Na betaling is uw bestelling definitief en is er een overeenkomst tot stand gekomen.

en_GBEnglish (UK)