Strukturelle Personalknappheit bei PostNL und Umbauarbeiten in mehreren PostNL-Verteilzentren führten dazu, dass die Post entweder nicht oder verspätet zugestellt wurde.
Derzeit ist unklar, wann die PostNL ihre Rückstände abbauen wird. Wir stehen in täglichem Kontakt mit PostNL, um sicherzustellen, dass Sie Ihre Zeitschrift oder Ihre Bestellung erhalten. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.

Heb je al een abonnement op Tijdschrift voor Communicatiewetenschap abonnement?

Heb je al een abonnement op Tijdschrift voor Communicatiewetenschap abonnement?

Zusätzliche Informationen

Categorie

Erotisch tijdschrift

Häufigkeit

Taal

Thema

Tijdschrift set

Tijdschrift voor Communicatiewetenschap abonnement

Abonnementen van Tijdschrift voor Communicatiewetenschap abonnement

Sluit je liever een abonnement af, zodat je nooit meer een editie hoeft te missen? Maak een keuze uit onderstaande opties en geniet van alle extra voordelen die jij als abonnee allemaal hebt!
  • Profiteer van mooie kortingen ten opzichte van de winkelprijs
  • Ontvang elke editie, nog voordat deze in de winkels ligt
  • Gratis verzending

LooptijdPremieVoordeelPrijs
Looptijd: 4 nummersPremie: Voordeel: 0%Prijs:  163,00
Looptijd: 4 nummers (digitaal)Premie: Voordeel: 0%Prijs:  140,00
Looptijd: 4 nummers (studenten)Premie: Voordeel: 0%Prijs:  72,00
Looptijd: 4 nummers (instituut)Premie: Voordeel: 0%Prijs:  358,60
* Proef- en cadeauabonnementen lopen automatisch af, tenzij anders vermeld in de aanbieding. Alle overige abonnementen gelden tot wederopzegging. Alle aanbiedingen gelden zolang ze op deze pagina vermeld staan. Voor aanbiedingen met een welkomstgeschenk geldt zolang de voorraad strekt. Ziet u een eerdere aanbieding niet meer op deze pagina staan, dan is deze helaas niet meer geldig.

Het Tijdschrift voor Communicatiewetenschap richt zich op het signaleren en registreren van ontwikkelingen binnen de communicatiewetenschap en haar verwante wetenschapsgebieden (journalistiek, de toepassingsgebieden van de communicatiewetenschap, de communicatieve aspecten van informatie- en communicatietechnologie) in Nederland en Vlaanderen. Het tijdschrift biedt daarmee een platform voor degenen die met onderzoek en/of theoretische reflectie een bijdrage willen leveren aan discussie binnen de communicatiewetenschap en ontwikkeling van de communicatiewetenschap.

 

Type abonnementen:

  • Persoonlijk abonnement: Print abonnement + toegang tot alle digitaal beschikbare jaargangen
  • Instituut abonnement: Print abonnement + toegang tot alle digitaal beschikbare jaargangen op IP-basis
  • Studenten abonnement: Print abonnement + toegang tot alle digitaal beschikbare jaargangen

Afgesloten abonnementen gelden tot wederopzegging. Dit houdt in dat abonnementen na afloop van de looptijd automatisch worden omgezet in een nieuwe abonnementsperiode.

Cadeau- en proefabonnementen stoppen aan het einde van de looptijd automatisch.

Het abonnement zal starten met de eerstvolgende editie die wordt uitgebracht. Het kan dus even duren voordat u de eerste uitgave van uw abonnement thuis ontvangt.

Via de website aangeboden kortingen zijn enkel geldig voor abonnementen die via deze website worden afgesloten. Na de looptijd van het afgesloten abonnement zal het abonnement verlengd worden met het reguliere tarief.

Gedurende de afgesproken duur van een abonnement, kan het abonnement niet worden beëindigd. Na deze eerste abonnementsperiode kan het abonnement worden opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn, zoals deze wettelijk is vastgelegd in de Wet van Dam.

de_DEDeutsch