Aufgrund eines strukturellen Personalmangels bei PostNL und einer Renovierung verschiedener PostNL-Verteilzentren wurde die Post nicht oder verspätet zugestellt.
Es ist derzeit unklar, wann PostNL seinen Rückstand abgebaut haben wird. Wir stehen in täglichem Kontakt mit PostNL, um sicherzustellen, dass Sie Ihr Magazin oder Ihre Bestellung erhalten. Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.

Kundendienst

U kunt, na het selecteren van een blad, eenvoudig wijzigingen doorgeven, een editie nabestellen en vragen stellen.

Typ hieronder de naam van de uitgave:

 


 

Tweet

Snel antwoord op een algemene vraag?

Stel uw vraag via Twitter en krijg binnen 1 werkdag antwoord!

Tweet ons

Wij raden sterk af om persoonlijke gegevens als adres- en betaalgegevens in tweets te gebruiken.
Neem voor deze vragen contact op met onze klantenservice.

 


 

Mail

Heeft u een andere vraag en kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden bij Häufig gestellte Fragen ?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier. U kunt binnen vijf werkdagen een reactie van ons verwachten.

Mocht het het formulier niet werken, kunt u ons mailen via kundenservice@abonnementenland.de.

B.V. Bondis

handelend onder de namen: De Bladenbox, Abonnementenland

De Trompet 1739

1967 DB Heemskerk

niederländische Handelsregisternummer: 34175067

BTW-identificatienummer: NL810819946B01

Telefoonnummer: +31 (0)251 – 257924 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur).

de_DEDeutsch