Aufgrund eines strukturellen Personalmangels bei PostNL und einer Renovierung verschiedener PostNL-Verteilzentren wurde die Post nicht oder verspätet zugestellt.
Es ist derzeit unklar, wann PostNL seinen Rückstand abgebaut haben wird. Wir stehen in täglichem Kontakt mit PostNL, um sicherzustellen, dass Sie Ihr Magazin oder Ihre Bestellung erhalten. Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.

Beschwerden

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wanneer u klachten heeft over uw bestelling dient u deze klacht, volledig en duidelijk omschreven binnen bekwame tijd nadat u de klacht heeft geconstateerd kenbaar te maken bij Abonnementenland. Dit kunt u schriftelijk doen aan:
Abonnementenland
De Trompet 1739
1967 DB Heemskerk
of per mail naar kundenservice@abonnementenland.de.
Bij Abonnementenland ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Abonnementenland binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

de_DEDeutsch