Strukturelle Personalknappheit bei PostNL und Umbauarbeiten in mehreren PostNL-Verteilzentren führten dazu, dass die Post entweder nicht oder verspätet zugestellt wurde.
Derzeit ist unklar, wann die PostNL ihre Rückstände abbauen wird. Wir stehen in täglichem Kontakt mit PostNL, um sicherzustellen, dass Sie Ihre Zeitschrift oder Ihre Bestellung erhalten. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.

Zusätzliche Informationen

Doelgroep
Erotisch tijdschrift
Taal
Thema
Tijdschrift set
Type tijdschrift

100%NL Magazine – 03 2023

 5,99

Vorrätig

Vorrätig

Eerdere edities

Winelife 78-2022
€ 7,95
Winelife 76-2022
€ 7,95
Winelife 75-2022
€ 7,95

In deze editie:

Karsu: ‘Hoe kon ik dansen met pijn in mijn hart?’ – Gerard: ‘Mijn ramen staan open voor de liefde’ – De muziek van Waylon – Kerstreizen – Klussen met Martine – Budget recepten van Roberta Pagnier – Een kaars branden – Wegdromen met Estavana – Inkoppertjes van Jan Versteegh – Hazes zingen met Samantha, Wolter, Jeroen, Karsu & André – Nielsons vragenvuur – Crea kerken – De passie van Dries Roelvink – Mode in de stijl van BN’ers – De dipete in met Bibi Breijman – Hersenspinsels van Erik Scherder – Floris Göbel – Kerst met Trijntje

Beschreibung

Over dit magazine:

100%NL Magazine is gericht op de ‘gewone relaxte’ vrouw/man. In het blad komen onderwerpen als entertainment (interviews en items rondom bekende Nederlanders), positieve feel good verhalen van ‘gewone’ mensen, reportages, mode, beauty, lifestyle, wonen, kinderen, fotoreportages en columns naar voren. De kernwaarden van het blad zijn: sympathiek, vertrouwd, herkenbaar, toegankelijk, leuk en Nederlands.

Zusätzliche Informationen

Doelgroep
Erotisch tijdschrift
Taal
Thema
Tijdschrift set
Type tijdschrift

Bewertungen

Es gibt noch keine Bewertungen.

Schreibe die erste Bewertung für „100%NL Magazine – 03 2023“

Over dit magazine:

100%NL Magazine is gericht op de ‘gewone relaxte’ vrouw/man. In het blad komen onderwerpen als entertainment (interviews en items rondom bekende Nederlanders), positieve feel good verhalen van ‘gewone’ mensen, reportages, mode, beauty, lifestyle, wonen, kinderen, fotoreportages en columns naar voren. De kernwaarden van het blad zijn: sympathiek, vertrouwd, herkenbaar, toegankelijk, leuk en Nederlands.
de_DEDeutsch