Door structureel personeelsgebrek bij PostNL en een verbouwing bij diverse distributiecentrums van PostNL is de post niet of te laat bezorgd.
Op dit moment is het nog onduidelijke wanneer PostNL haar achterstanden heeft weggewerkt. Wij staan dagelijks in contact met PostNL om ervoor te zorgen dat u uw magazine of uw bestelling ontvangt. Excuses voor het ongemak.

Je bespaart 33%

Bijkomende informatie

Doelgroep

Erotisch tijdschrift

Taal

Thema

Tijdschrift set

Uitgever

Pakket Autoweek + Autoweek GTO + Autoweek Classics – 08 2023

 12,95

Uitverkocht

Uitverkocht

Eerdere edities

Winelife 78-2022
€ 7,95
Winelife 76-2022
€ 7,95
Winelife 75-2022
€ 7,95

In deze editie:

Autoweek 08 2023: Maximale efficiëntie: Eerste rijtest Hyundai Ioniq 6 – Kreukelzones: je ziet ze niet, maar ze zijn van levensbelang – Klassieke vormen voor de toekomst: Vooruitblik BMW ‘Neue Klasse’ (2025) – Op zoek naar het sporthart van de Opel Grandland GSe – Verbeterde aandrijflijnen en beter infotainment: Eerste rijtest Toyota Corolla – Wel stekkers, geen stakkers: Dubbeltest Volvo XC60 Recharge T6 AWD & DS 7 E-tense 360 4×4 – Budgetknaller versus verkoophit: Occasion dubbeltest: Skoda Rapid vs. Renault Clio

Autoweek GTO 01 2023: Gehijg in je nek, sensatie van de middenmotor – Beste hot hatch ter wereld? Honda Civic Type R – Het design van Rolls-Royce: ‘Dit merk wordt niet altijd begrepen’ – Ongekend heftig: Audi Sport Quattro – Mercedes-AMG EQS 53, Porsche Taycan GTS en toch knaagt er iets – Lotus Emira V6 Alpina A110GT. Het gaat hard, maar niet té hard

Autoweek Classics 02 2023: Van de oude stempel. Starre assen en achterwielaandrijving – Ford Escort 1.3 Base automaat (1976) – ‘Het verpakken van oude techniek in een nieuwe jas blijft Ford toepassen, zo bewijzen jaren later de hypermodern ogende Sierra en Scorpio – Mitsubishi Lancer 1400 GL (1978) – ‘Sturen, remmen en accelereren gaan met meer verfijning en die 21 pk extra zijn goed voelbaar’ – Vitara, country: tussen snelweg en zandpad – Zagato-stijl, Porsche 356 op basis van zwart-witfoto – Klokje rond Renault 4 GTL (1963): ‘Onderdompelen in een zinkbadje’ – Hesketh Racing: meer rock ’n roll is de formule 1 nooit geweest – Proefrit: Saab 99, plus: Renault 4CV, Delage D8, Triumph TR6 – De Nederlandse Michelotti John de Vries (Volvo) – Fiat X1/9 (1977): ‘Deze auto is ons leven, dit is echt autorijden’

Beschrijving

Over dit pakket:

Autoweek: Autoweek is dé auto-autoriteit van Nederland. In het magazine vind je autonieuws met scoops, rij-impressies en vergelijkende tests van nieuwe en bestaande modellen.

Autoweek GTO: Het tijdschrift AutoWeek GTO is onmisbaar voor iedereen met passie voor PK’s. Je leest reportages en testritten van exclusieve auto’s.

Autoweek Classics: AutoWeek Classics magazine verschijnt elke vier weken en staat vol met ‘gewone’, maar inmiddels zeldzaam geworden auto’s als de Opel Kapitän, Renault 16 en Ford Granada. Daarnaast besteden we aandacht aan bijzondere race- en rallywagens, opmerkelijke personen uit de klassiekerwereld en de échte oldtimers uit de jaren 30, 40 en 50. Uiteraard vergeten we de youngtimers uit de 90’s en de beginjaren van de nieuwe eeuw niet.

Bijkomende informatie

Doelgroep

Erotisch tijdschrift

Taal

Thema

Tijdschrift set

Uitgever

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Pakket Autoweek + Autoweek GTO + Autoweek Classics – 08 2023” te beoordelen

Over dit pakket:

Autoweek: Autoweek is dé auto-autoriteit van Nederland. In het magazine vind je autonieuws met scoops, rij-impressies en vergelijkende tests van nieuwe en bestaande modellen. Autoweek GTO: Het tijdschrift AutoWeek GTO is onmisbaar voor iedereen met passie voor PK’s. Je leest reportages en testritten van exclusieve auto’s. Autoweek Classics: AutoWeek Classics magazine verschijnt elke vier weken en staat vol met ‘gewone’, maar inmiddels zeldzaam geworden auto’s als de Opel Kapitän, Renault 16 en Ford Granada. Daarnaast besteden we aandacht aan bijzondere race- en rallywagens, opmerkelijke personen uit de klassiekerwereld en de échte oldtimers uit de jaren 30, 40 en 50. Uiteraard vergeten we de youngtimers uit de 90’s en de beginjaren van de nieuwe eeuw niet.
nl_BENederlands (België)